کافه وام
کافه وام

جزییات ثبت نام وام بازنشستگان 1403

یکی از دغدغه‌های بازنشستگی دریافت وام در صورت نیاز است. اگرچه رقم این وام‌ها به تناسب مشکلات زندگی یک بازنشسته نیست اما همین هم می‌تواند بخشی از مسائل زندگی را پوشش دهد. اما بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند. طبق اعلام صندوق بازنشستگان کشوری، متقاضیان گرفتن وام بازنشستگان از طریق ثبت نام در صندوق این سامانه به آدرس sabasrm.ir اقدام کنند. بازنشستگان تامین اجتماعی نیز، باید از مسیر کانون‌های بازنشستگی شهر و استان محل زندگی‌شانبرای ثبت‌نام اقدام کنند.

ماجرای تجمیع کارت‌های بانکی در کارت ملی چیست؟

تعدد کارت‌های بانکی، عاملی برای تخلفات پولشویی است و بنابر نظر برخی از مسئولان، تجمیع کارت‌های بانکی در کارت ملی راه‌حل مقابله با این پدیده محسوب می‌شود. اما طرح تجمیع کارت بانکی در کارت ملی چطور امکان‌پذیر است؟ و مزایا و معایب آن چه هستند؟ در این مطلب از رده به بررسی این طرح و مزایا و معایب آن می‌پردازیم.

دلایل مسدود شدن حساب بانکی چیست؟

خداوند عالم مسدود شدن حساب بانکی را نصیب هیچ کس نکند. اما کار دنیاست و ممکن است شما هم به هر دلیلی با مشکل مسدود شدن حساب بانکی مواجه شوید. خلاصه مسدود شدن حساب بانکی اتفاق بدی است؛ به خصوص اگر موجودی قابل توجهی هم داخل حساب‌تان باشد. برای همین اگر با چنین مشکلی روبه‌رو […]

بهترین سرمایه‌گذاری بلند مدت

سرمایه‌گذاری در سهام هرگز تضمین‌کننده سود نیست و به دلیل نوسانات مداوم بازارها، تحرکات در اقتصاد، تغییر سیاست‌ها، رویدادهای جهانی و موارد دیگر می‌تواند چالش برانگیز باشد. حتی با تحقیق و بررسی زیاد، انتخاب برنده یا تشخیص این که چه زمانی برنده تبدیل به بازنده می‌شود (یا بالعکس)، می‌تواند سخت باشد. توجه به 10 نکته بالا به شما کمک می‌کند تا سرمایه‌گذار بهتری باشید. این موارد به شما در راه موفقیت در سرمایه‌گذاری کمک خواهد کرد و امیدوارم برایتان سودهایی را به همراه داشته باشد.

چطور ارزان و کم هزینه سفر کنیم؟

حتما شما هم این جمله را شنیده‌اید: «جهان هستی مانند یک کتاب است و افرادی که سفر نمی‌کنند تنها یک صفحه از این کتاب را مطالعه می‌کنند». بسیار موافقم! حتی پزشکان هم می‌گویند که سفر کردن می‌تواند وضعیت جسمی و روحی‌مان را بهبود ببخشد.

کالابرگ فجرانه به چه کسانی تعلق میگیرد؟

وقتی بحث از دریافت کالا برگ فجرانه می‌شود، سوالات متعددی ذهن همه ما را درگیر می‌کند، ما برای رفع این ابهامات به سوالات پرتکرار هم‌وطنان عزیز در این مقاله از کافه وام پرداختیم. از این سوالات می‌توانیم به طرح کالا برگ فجرانه چیست؟ کد استعلام کالابرگ فجرانه، اقلام موجود در این طرح، زمان واریز و حتی مهلت دریافت آن بحث نمودیم. همچنین گفتیم چنانچه دهک‌بندی خانوار خود را نمی‌دانید یا به رتبه آن اعتراض دارید، می‌توانید از طریق سامانه hemayat.mcls.gov.ir استعلام و یا اعتراض خود را ثبت کنید.

کارت بانکی کهربا یا NFC چیست؟

از چند سال پیش در دنیا شیوه پرداخت کهربا «NFC» یا پرداخت با موبایل به جای پرداخت‌های سنتی یا کارت بانکی با سرعت زیادی در حال انجام شدن است. در این شیوه پرداخت شما به جای کارت بانکی، اپلیکیشن پرداخت بدون تماس یا همان«NFC» بانک را روی گوشی موبایل‌تان نصب می‌کنید.

روش اعتراض به دهک بندی یارانه

ما در این مطلب از کافه وام به نحوه ورود و ثبت نام سایت جدید اعتراض به دهک بندی پرداختیم، همچنین آموزش درخواست بررسی(اعتراض به دهک بندی) را به طور کامل توضیح دادیم. امیدواریم مطالعه این مطلب به شما کمک بسزایی نموده باشد.

روش‌های استعلام کالابرگ فجرانه

ما در این مطلب از ساد۲۴ به‌طور کامل به استعلام کالا برگ پرداختیم، در این مطلب گفتیم که استعلام کالابرگ فجرانه با کد ملی و اپلیکیشن شما چگونه انجام خواهدشد. همچنین گفتیم روی لینک‌های ارسالی از سرشماره‌های ناشناس با عناوین دانلود اپلیکیشن شما یا استعلام کالا برگ کلیک نکنید. زیرا ما راه حلی مطمئن برای دانلود این برنامه به شما ارائه دادیم. امیدواریم خواندن این مطلب به شما کمک بسزایی نموده باشد.

سامانه اعتبارسنجی چیست | مدل جدید اعتبارسنجی چه تفاوتی با گذشته دارد؟

اول از همه باید بدانیم سامانه اعتبارسنجی چه کاری انجام می‌دهد؟ این سامانه در واقع با بررسی رفتار بانکی و انجام تعهدات مالی افراد و دادن امتیاز به آنها مشتری بدحساب را از مشتری خوش‌حساب تشخیص می‌دهد. اگر قصد اعتبارسنجی یک فرد را دارید، با دادن اطلاعات هویتی او می‌توانید سوابق مالی‌اش را از سامانه تحویل بگیرید. بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری هم از این روش برای اعتبارسنجی متقاضیان وام استفاده می‌کنند. طبیعتا هر کسی رتبه اعتباری پایین‌تری داشته باشد، شانس‌اش برای گرفتن تسهیلات کمتر خواهد بود.

[elfsight_whatsapp_chat id="3"]